Feest, feest en nog eens feest.. - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Mandy Strijbosch - WaarBenJij.nu Feest, feest en nog eens feest.. - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Mandy Strijbosch - WaarBenJij.nu

Feest, feest en nog eens feest..

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

19 Januari 2009 | Oostenrijk, Zell am See

Na vier dagen bezoek gehad te hebben, was de rust wedergekeerd in het mooie dorpje Zell am See. Althans.. dat dacht ik! Op zaterdag had ik een groepje Nederlandse jongens gespot en die gingen ook mee op kroegentocht. Meteen bij de eerste kroegentocht hadden ze hun oorspronkelijke reisleiding al ingeruild voor mij, dus dat was wel grappig! Na de kroegentocht nog even naar de Diele geweest met Paul en Ronnie en daar waren zij ook. Maandag waren we er ook nog even geweest en ook de jongens waren weer aanwezig. Uiteindelijk hadden ze me zover gekregen dat ik op woensdag met hen mee ging skiën en uiteindelijk ook après skiën. Uiteindelijk zo’n beetje de hele week met hun op pad geweest dus, was heel erg gezellig! Op zaterdag was iedereen helemaal brak en ze moesten natuurlijk hun appartement uit. Toen hebben ze nog even met z’n allen tv gekeken hier in het appartement. Zie foto (echt heel schattig.. allemaal op een rijtje!). Dat is dus wat ik voor een groot deel van de week gedaan heb.
Nog wat nieuws met betrekking tot het werkgedeelte van deze ‘vakantie’: Annika (Sunweb) heeft het redelijk druk, terwijl ik totaal niets te doen heb. Dat begint me aardig te vervelen en ook het kantoor zegt nu dat we de werkzaamheden meer moeten gaan verdelen. Dit betekent dat ik meer te doen krijg gelukkig! Daar ben ik wel erg blij mee, want ik zit me nu echt vaak te vervelen. Daarbij heb ik totaal nog geen routine gevonden, dat terwijl het hoogseizoen bijna gaat beginnen. Maar daar gaat nu dus verandering in komen als het goed is!
Mijn plannen voor komende week zijn: Shirley-Jane komt op bezoek.. heb ik echt onwijs veel zin in! Kijken we al heel lang naar uit en morgen gaat het echt gebeuren. Ik ga d’r om 3u ophalen van het vliegveld en dan gaan we een week lang lol hebben!
Vanavond gaan we op stap in Hinterglemm met bijna alle reisleiding. In het après ski paleis komt Robbie Ronalds(??) zingen, dus dat moet wel gezellig worden! Woensdag staat er (blijkbaar) op de planning dat de meiden van de reisleiding in Salzburg willen gaan shoppen enzo, maar we moeten nog even kijken of we met hen mee gaan dan. Verder gaat Mental Theo woensdagavond draaien in het Slamcafé en er is één of ander Nederlands studentenfeest (met 250 studenten) in de discotheek hier vlakbij, dus dat kan misschien ook wel leuk worden.
Nouja.. jullie horen volgende week ofzo wel weer hoe het allemaal geweest is!
Nog nieuws vanuit het Nederlandse front?

Foto’s van mijn appartementje enzo staan weer op de gebruikelijke fotosite: http://www.mijnalbum.nl/Album-QQHSKBYS

  • 20 Januari 2009 - 07:11

    Shir:

    Ben d´r klaar voor, ben d´r klaar voor, ben d´r klaar voor!! Ik ga vlieghheeennn!!

  • 20 Januari 2009 - 19:26

    Geertje:

    hahah herlich zuipen met zoveel mannen! veel plezier met shirley-jane! xxx

  • 22 Januari 2009 - 17:09

    Jannie:

    ¡Que tierna! Of moet ik nu zeggen 'zehr töll' al die heren op je bank! Heb je weer goed voor mekaar ;-) (Après-)ski ze met Shirley-Jane!
    beso

  • 30 Januari 2009 - 13:50

    Manon:

    Heey!
    Ik heb je site gevonden hoor! Ja, hebt een leuke tijd met de jongens gehad! Gelukkig kwam Shirley - Jane je al snel opzoeken! Succes morgen!

    Liefs, tot vanavond ofzo

  • 02 Februari 2009 - 16:30

    Shir:

    Ik zeg niks :-#
    k wacht gwn af....;)

  • 03 Februari 2009 - 08:08

    Peter:

    ik zeg wel wat, mandy, nieuwe maand dus nieuw verslag, MELDEN!:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 29725

Voorgaande reizen:

19 Juni 2009 - 16 September 2009

Zomerseizoen 2009

10 December 2008 - 16 Maart 2009

Oostenrijk

Landen bezocht: